vrijdag 2 mei 2014

Mandala bloemenpannenlap - flower potholder

Ik was weer eens toe aan een nieuwe uitdaging.
Het leek mij zo mooi om een haakwerkje te maken
in de zeven chakra kleuren.

En dit is het resultaat geworden:
een mandala bloemenpannenlap

Het patroon is in het Engels gratis te downloaden op deze site





Maar soms zijn uitdagingen ook echt uitdagingen.

Ik haakte de twee zijden van de pannenlap en toen ik al bijna klaar was om ze aan elkaar te haken....
bleek dat de ene zijde 14 clusters had en de ander 15.

Toen toch maar eentje afgehaald en 14 clusters gehaakt.
We blijven zen!

En de aanhouder wint en nu ben ik bezig met
pannenlapjes voor moederdag... niet verklappen hoor!

Wel in echt traditionele retro kleurtjes, maar ik denk dat mijn schoonmoeder dat wel kan waarderen.

Namasté!







2 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtige pannenlap!!! Die voor je schoonmoeder ook! Daar zal ze vast blij mee zijn!!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love how the first one resembles a rainbow with its color palette :)

    BeantwoordenVerwijderen