woensdag 26 december 2012

N romige rozige toestand: petit four crochet along - update


Ik loop een beetje achter met de petit fours van Grietjekarwietje vanwege alle december-festiviteiten.
Maar in de vakantie heb ik tijd om wat in te halen/haken ;-).

En hier het roze resultaat, aangezien ik erg van roze houd:

#7: mierzoete macaron


# 8: baby pink delight stapel petit four


# 9: mini 'white marzipan' kasteel gebakje
met dank aan Bauke voor het houten blokje van 27*27*27 mm


# 10: omdat ik niet van oranje houd maar wel van ... roze;
frambozen petit four



Een mooi romig rozig kwartetje.




Ik kijk nu vooral uit naar de heerlijke #11, 'n roze tompouce.
En wat zal komende vrijdag brengen? 
Misschien een gehaakte oliebol ;-) ?!
























2 opmerkingen:

  1. Je petit fourtjes zijn prachtig,jammer ik ben er al een paar achter,groetje sria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi geworden. En ook zo leuk anders.

    BeantwoordenVerwijderen